SERVICII

consultantaConsultanţă implementare software

Vă putem ajuta la dezvoltarea de soluţii integrate pentru managementul afacerilor sau prin consultanţă în dezvoltarea şi testarea programelor necesare. Aceste servicii includ:

  • Baze de date: Majoritatea aplicaţiilor necesare sunt sisteme de baze de date şi baze de cunoştinţe cu implicaţii în diverse domenii economice.
  • Consultanţă în dezvoltarea şi testarea programelor: consultanţă în dezvoltarea şi testarea aplicaţiilor de afaceri necesare pentru funcţionarea optimă a afacerii.

Consultanţă securitatea informaţiilor

În ceea ce priveşte securitatea informaţiilor, determinarea unei strategii eficiente de securizare a infrastructurii necesită, înainte de toate, o bună cunoaştere a sistemelor hardware şi software, a modului lor de functionare şi a stării acestora. Înţelegerea caracteristicilor propriei infrastructuri informatice faciliteaza procesul de evaluare al gradului de risc la care sunt expuse sistemele dumneavoastră. Astfel veţi avea o idee clară despre de modul în care investiţia în securitate vă influenţează evoluţia afacerii.

evaluare-de-riscAnaliza de risc

Analiza de risc este obligatorie? Analiza de risc la securitatea fizica constituie fundamentul adoptării măsurilor de securitate a obiectivelor, bunurilor şi valorilor prevăzute de lege, transpuse în planul de pază şi proiectul sistemului de alarmare. Analiza de risc la securitatea fizică se materializează prin documentaţia întocmită în cadrul procesului standardizat de management al riscului, prin care se determină, în mod dinamic, măsurile necesare şi aplicabile pentru încadrarea riscurilor de securitate la niveluri acceptabile.

design-projects

Proiectare

Proiectele sistemelor de alarmare vor fi intocmite de personalul tehnic avizat al societatilor licentiate in acest sens, cu respectarea prezentelor norme tehnice. Proiectarea aplicatiilor cu sisteme de alarmare impotriva efractiei se realizeaza cu respectarea normelor in domeniu si a celor proprii unitatilor, tinandu-se seama de gradul de protectie stabilit de conducerea unitatilor in functie de valorile ce trebuie protejate (umane si materiale), existenta si situarea zonelor vitale, caile de acces, circulatia personalului propriu si al clientilor, amenajarile mecano-fizice realizate, tipul pazei, amplasarea dispozitivului de paza si departarea fata de echipajul specializat de interventie cu care unitatea are contract de prestari servici

instalare-echipamenteInstalare

Montarea sistemelor de securitate trebuie facută de o firmă licențiată, cu personal specializat și avizat de Poliția Romană.
Sistemele de securitate diferă de la client la client, fiecare având particularități aparte, cu o componentă aparte. Pentru a se ajunge la o soluție cât mai bună pentru protejarea unei locații, fiecare element de detecție sau supraveghere video va fi amplasat într-o poziție cât mai eficientă.

Sisteme de alarmă

Sistemele de alarmă reprezintă o necesitate în societatea de astăzi. O investiție pe termen lung, nu foarte costisitoare, dar necesară, pentru confortul și siguranța fiecăruia. Nu faceți parte din rândul celor care spun “MIE NU MI SE VA ÎNTÂMPLĂ NICIODATĂ”, toți suntem o țintă a hoților în ziua de azi, nu putem decât să ne luăm măsuri de precauție. Este mai ușor și mai simplu să previi.
Odată instalat sistemul de alarmă, el trebuie supravegheat, de aceea vă sfătuim să îl conectați să vă sune pe telefonul mobil sau la o firmă de pază cu dispecerat și intervenție rapidă.
Sistemele de alarmă instalate de firma noastră sunt compatibile cu orice dispecerat de monitorizare din țară.

Instalăm sisteme de alarmă pentru:

  • locuințe: apartamente, case, vile
  • birouri, sedii firme
  • hoteluri, vile de vacanță
  • spații comerciale: magazine, mini-market, supermarket, alimentare
  • spații de depozitare: hale, depozite
  • restaurante

Sisteme de supraveghere video

Sistemele de supraveghere video sunt la mare căutare la ora actuală, datorită tehnologiei din zilele noastre și a confortului oferit de acestea. Știm ca timpul este limitat și contează pentru fiecare, de aceea vă oferim confortul de a vizualiza pe Internet, de oriunde v-ați afla, tot ce se întampla cu afacerea sau casa dumneavoastră, totul vă este la îndemana la doar un click distanță.
Conectăm sistemele de supraveghere video la Internet, ele putând fi accesate de pe un calculator, laptop sau smartphone.

Instalăm sisteme de supraveghere video pentru:

  • locuințe
  • birouri, sedii firme
  • hoteluri, vile de vacanță
  • spații comerciale: magazine, mini-market, supermarket, alimentare
  • restaurante
  • șantiere în lucru
  • hale, spălătorii auto, curți
service-si-mentenantaService si intreținere, garanție si postgaranție

De-a lungul timpului am ajuns la concluzia că sistemele de securitate necesită întreținere și service continuu, pentru ai spori durata de viață și a-i menține eficacitatea.
Sistemele de securitate instalate de firma noastră beneficiază de service gratuit timp de 1 an, iar piesele defecte se înlocuiesc GRATUIT.
Pe perioada de postgaranție echipamentele defecte se înlocuiesc contra cost în momentul intervenției (deplasare, constatare, manoperă, piese) cu același tip de produs sau echivalentul din generația nouă de produse.
Pot fi preluate în service sisteme deja instalate, după o evaluare amănunțită a stării sistemului, la tarife negociate.

Service în garanție

  • Timp de deplasare la deranjament – 24 de ore de la primirea solicitării prin mail sau telefon;
  • Dupa constatarea defectului se stabilesc factorii de defectare: defect fabrică, defect datorat montării defectuoase, defect datorat de alți factori (supratensiune rețea, distrugere, fire tăiate, scurt circuit, foc, apă, etc);
  • Garanția se acordă doar la : defect fabrică (construcție), defect datorat montării defectuoase, deplasarea și înlocuirea echipamentelor se va face GRATUIT;
  • În cazul în care defectele sunt datorate altor factori decat cei de construcție, costul echipamentul și deplasarea în afara orasului vor fi suportate de către beneficiar, iar deplasarea în oras, constatarea și manopera pentru schimbare sunt GRATUITE.

Service în postgaranție

  • Timp de deplasare la deranjament – 24 de ore de la primirea solicitării prin email sau telefon;
  • În funcție de complexitatea defectului se va stabili ce anume trebuie schimbat, iar costurile de deplasare, constatare, manoperă, piese vor fi suportate de către beneficiar.

Dacă în perioada de garanție serviceul este gratuit, în perioada de postgaranție a sistemelor instalate sau pentru sistemele deja existente, plata se poate face la intervenție sau în baza unui abonament lunar, la tarif negociat în funcție de cerințele clientului.
Oferim toate serviciile la intervențiile asupra sistemelor de securitate, constatare, depanare, înlocuire piese defecte, repoziționare elemente detecție sau echipamente, refacere legături fire, etc.